Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 13:39 h
Video-learning?

Royal Flush
Royal Flush
27 januari 2010 23:45 h
Frenk-E posted
A-LX posted

8.06 rechtsonder. Waarom 3-bet je hem nou? Alleen maar om te kijken hoe hij daar op reageert? :S
ik 3bet als bluff daar, ik verwacht namelijk dat hij vaak zal folden omdat hij best vaak in late positie heeft geopeent de vorige paar handen
10.20 rechtsboven. Oke je c-bet en dat callt hij, vervolgens komt er een scarecard maar stel dat hij zn J heeft gehit dan gelooft tie dat toch niet en gaat tie je alsnog callen? Elke andere hand zal wel folden ja.
ik verwacht dat hij me daar op de flop, vrij licht afcallt, omdat het blind versus blind is, als de K dan valt is dat een goede kaart om te barrelen, een J kan hij nog een keer callen maar ik ga er van uit dathij niet altijd en J heeft daar, en soms folden ze zelfs een J daar.

12.50 rechtsboven. Waarom kies je voor call ipv shove/raise? edit: je geeft er daarna zelf al een half antwoord op...
ik wist zelf eigenlijk niet wat ik daar het beste kon doen, ik call hier omdat hij onbekend was dacht ik en hij mijn EP open raise squeezed, wat over het algemeen een sterke hand is, maar ik twijfelde omdat het z'n eerste hand is een meestal is zo'n squeeze dan gewoon bull shit, maar ja besloot toch te folden maar denk iat ik ook zijn cbet kon callen daar.

Linksonder martin minraised altijd dus je kan hem beter "normaal" raisen en dan hopen dat tie allin gaat of iig op de flop allin zetten. geen note?
weet niet precies wat je hier mee bedoelt
je bet ongeveer altijd 2/3 pot is dit ook voor NL2 "de bedoeling" want ik doe eig altijd halve pot.
ik bet eigenlijk afhankelijk van het board en villain, tegen sommige villains bet ik gewoon groot met een goede hand en klein met niks, omdat die het verschil toch niet zien, tegen andere bet ik klein op droge boards en groot op drawy etc.

29.45 waarom in godsnaam voor de grap 3 betten :P en iemand isoleren met 9K lijkt me ook niet al te handig toch? (oke nu had tie idd een marginale hand maar niet altijd lijkt me)
die 3bet was ook weer als bluff, en niet echt 'voor de grap' hij opent zijn button dus zijn range is vrij wijd maar ik vond J9o toch niet goed genoeg om te callen maar verwachtte wel dat hij een deel van zijn handen zou kunnen folden tegen een 3bet dus 3bet ik daar.

K9 isolatie was wel ietsjes aan de loose kant, maar zijn range zal daar vrij vaak uit zwakke handen bestaan omdat hij daar in limpt. Dus ik verwachtte dat mijn had het wel redelijk zou doen tegen zijn range, maar was ook wel een beetje om in en spot te komen, is geen standaard play van mij ofzo

Verder was het wel leuk om te zien voor me ^^
Royal Flush
Royal Flush
28 januari 2010 11:01 h
Linksonder zit een shortstack martin waar je een paar keer tegenaan loopt. (ene push je met JJ dacht ik en een andere keer reraise je). Hij opende ALTIJD 2bb dus dan is zn hand "normaal" en daar doet jouw range het ontzettend goed tegen lijk me. Dan ga je toch niet shoven want dan is de kans heel groot dat hij niet gaat callen.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
28 januari 2010 13:02 h
klopt, had ik denk ik over het hoofd gezien. Denk dat kleiner 3betten toch iets beter is hier, alleen soms heb je wel eens van die shorties die licht afstacken en hoopte dat hij daar één van was.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2010 00:27 h
Hier nog wat dingetjes die mij opvielen. Heb iets minder op PF gelet, want denk dat dat allemaal wel goed zit.

8:50 QQ. Waarom zou je wel cbetten? En waarom zou je niet cbetten?

12:40 JJ. Is het daar niet min-EV om te callen op zijn 3b? Ik denk dat shove beter is, maar ik mischien nog liever fold (aangezien jij UTG opent en door unknown ge3b wordt?).

17:00 TJo. Ik zou denk ik de flop wel gewoon c/f spelen. Zij kunnen natuurlijk prima een A hebben of een FD en zelfs met iets van 88-JJ ofzo zullen ze wel callen denk ik. Plus het feit dat die ene gast short is…

22:00 33. Hier kun je toch eigenlijk niet echt callen voor setvalue, aangezien zijn range heel wijd is op de btn en je bijna nooit z’n hele stack erin krijgt? Is dan een 3b niet beter?

23:30 KQo. Als hij daar je cbet callt en je verbetert niet, geef je dan gewoon op? Ik heb namelijk het idee dat dat soort handen mij veel geld kosten, of is er niks mis met cbet en dan c/f turn?

29:40 J9o. Altijd leuk, even voor de grap 3betten .
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2010 20:38 h
qoNtrol posted
Hier nog wat dingetjes die mij opvielen. Heb iets minder op PF gelet, want denk dat dat allemaal wel goed zit.

8:50 QQ. Waarom zou je wel cbetten? En waarom zou je niet cbetten?
ik denk dat het vrij close is in deze spot

redenen om wel te cbetten. Hij kan misschien met flush draws callen of pairtje met flush draw

redenen om niet te cbetten, hij zal hier vaak folden maar nooit handen die je beat hebben, elke aas zal hier waarschijnlijk nooit folden, daarnaast kan je nog value halen uit kleine pairtjes zonder harten draw waarvan ik verwacht dat die bijna altijd zullen folden op de flop.

12:40 JJ. Is het daar niet min-EV om te callen op zijn 3b? Ik denk dat shove beter is, maar ik mischien nog liever fold (aangezien jij UTG opent en door unknown ge3b wordt?).

UTG+1 is 5max dus waarschijnlijk ietsje looser, daarnaast zit hij 100bb diep waarschijnlijk een regular. sommige regulars squeezen/3betten super licht als eerste hand, omdat ze weten dat ze veel respect krijgen, daarnaast heb ik gemerkt dat ze op ongame erg veel van squeezen houden dus gaf hem niet direct superveel respect. Maar ik denk dat een shove toch iets beter is dan een call

17:00 TJo. Ik zou denk ik de flop wel gewoon c/f spelen. Zij kunnen natuurlijk prima een A hebben of een FD en zelfs met iets van 88-JJ ofzo zullen ze wel callen denk ik. Plus het feit dat die ene gast short is…
klopt vond deze ook niet zo heel goed eigenlijk

22:00 33. Hier kun je toch eigenlijk niet echt callen voor setvalue, aangezien zijn range heel wijd is op de btn en je bijna nooit z’n hele stack erin krijgt? Is dan een 3b niet beter?

Ja is mogelijk alleen is hij vrij onbekend en over het algemeen callen mensen een 3bet vaker als ze in positie zitten en dan is het gewoon vervelen spelen met 33. Vaak callen ze namelijk nog een cbet en barrelen met 33 vind ik niet echt lekker want je hebt meestal maar 2 outs als je achter ligt en andere handen heb nog vrij veel equity om te verbeteren.

Als ik in positie zat en/of hij foldde veel tegen 3bets dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.

23:30 KQo. Als hij daar je cbet callt en je verbetert niet, geef je dan gewoon op? Ik heb namelijk het idee dat dat soort handen mij veel geld kosten, of is er niks mis met cbet en dan c/f turn?

Waarschijnlijk wel tenzij ik meer equity op de turn krijg ofzo, maar ik verwacht dat hij hier eigenlijk vaak zal folden.

Daarnaast hoeft het niet altijd te werken om winstgevend te zijn, ik bet meestal ook iets kleiner in 3bet potten, tussen de 1/2- 2/3 pot dus hoeft het ook minder vaak te werken als bluff.

Maar ik zou op slechte boards minder geneigd zijn om te cbetten, tenzij je van plan bent om te barrelen, want op zulke boards kan je verwachten dat villain je vaker zal callen en dan kan je beter c/f spelen, omdat je dan geld bespaard

29:40 J9o. Altijd leuk, even voor de grap 3betten .

ja moet toch wat doen :P
High card
High card
11 februari 2010 00:34 h
Voor de mensen die het interessant vinden, hier heb je ook nog wat flimpjes van pokerpro jonathan little.
http://cd980k5g6m1cw524m-t06gddzs.hop.clickbank.net/ ^O^
Royal Flush
Royal Flush
11 februari 2010 12:27 h
Hmm, die link zit er wel heel erg niet pluis uit...?!
Royal Flush
Royal Flush
11 februari 2010 23:08 h
ChrisNLD222 posted
Voor de mensen die het interessant vinden, hier heb je ook nog wat flimpjes van pokerpro jonathan little.
http://cd980k5g6m1cw524m-t06gddzs.hop.clickbank.net/ ^O^

ok? wie?

lol
Royal Flush
Royal Flush
19 februari 2010 00:58 h
Kom op jongens, even wat filmpjes opnemen weer? ^O^
Royal Flush
Royal Flush
19 februari 2010 02:17 h
lol ik heb de laatste tijd vrij veel filmpjes opgenomen voor mezelf, maar ik geloof dat dizzle weer aan de beurt is :P
Royal Flush
Royal Flush
19 februari 2010 12:41 h
Gogo Leendert, 50Nl of 100NL, jij mag kiezen!
Moderator
Moderator
20 februari 2010 15:41 h
Here it is! Op de NL50, 4 tafels. Duur is 30 minuten en 31 seconden. Grootte is 92,3MB.

http://www.megaupload.com/?d=W8V8C0D2

Nog iets grappigs. Aan het einde van het filmpje zit ik met AQ (rond 27e minuut). Op de river besluit ik een made hand te folden en ik geef een hele analyse. Echter... er klopt iets niet in mijn analyse. Als je een beetje oplet, merk je dat. Er is namelijk maar 1 hand die lordofwar hier heeft. Welke hand is het?
Royal Flush
Royal Flush
22 februari 2010 19:29 h
een paar opmerkingen en een paar vragen

1:40, tafel 1, Denk niet dat je aas vaak goed is eigenlijk

2:30 lol touch1710 zijn stats zijn 17/10

4:50 denk niet dat het vaak een value bet zal zijn daar, het zal voornamelijk een bet zijn om de pot op te pakken, 55-KK callt denk nog wel een bet daar ,

11:45, het zou ook kunnen dat hij daar groter bette voor meer fold equity, omdat hij je vaker heeft zien floaten ofzo, en dan nu juist voor value bet. Maar ja daar zal je later wel achter komen denk ik

15:50 tafel 1, je besluit te callen met 78s flopt komt AA6 en je hebt een backdoor flushdraw, en villain bet vrij klein en je fold. Wat was je plan voor de flop, toen je besloot met 78s te callen?

15:50, tafel 3, waarom besluit je te callen daar ipv te raisen/folden.

16:00 ja is wel op het randje daar, je hebt hier niet d enuts flushdraw, dus kan zijn dat je zelfs als je een flush hit tegen een betere flush aanloopt, daarnaast is het nog maar de vraag of je afbetaald krijgt als de 4e schoppen valt.

Wat was je plan voor de river hier?

17:13, de 2e 6 lijkt me juist goed aangezien het nu nog waarschijnlijker is dat hij een 6 heeft. Denk sowieso dat hij hier niet vaak een 6 heeft omdat je hem 3betten, dus als hij dan callt callt hij alleen met 66 of A6 maar aangezien je jij 2 azen hebt bijven er dus niet veel combinaties over. Een 2 zal hij hier ook minder vaakt hebben lijkt mij.

19:27 tafel 4, waarom call je daar ipv raise/fold?

Denk trouwens niet dat een K daar vaak zal raisen.

21:00 wat had je gedaan als er geen 10 was gevallen op de river maar een overcard? En wat bij een kaart lager dan 8

23:20 tafel 2 als hij "heel veel bluffs heeft" lijkt dat mij een goede spot om te 4betten als bluff. Oh je zegt later dat je dat al een paar keer gedaan hebt was ddat ook tegen hem? Dacht van niet namelijk weet niet meer zeker eigenlijk :P

24:36 tafel 3, waarom vind jij 57s een goede hand om daar je blind te verdedigen? Want dat vind ik juist niet hier.

26:40, tafel 2 je zit 3way en de flop is één van de meest draw heavy boarden ooit, denk niet dat je daar vaak de pot op zult pakken

Awww geen cold 4bet met 72?
Royal Flush
Royal Flush
23 februari 2010 02:23 h
Ik wil graag een reeks filmpjes aan maken op de NL25. maar mijn camtasia is verlopen. iemand een idee?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
23 februari 2010 03:55 h
welke versie heb je?
Straight Flush
Straight Flush
23 februari 2010 11:54 h
Gewoon downloaden volledige versie
Royal Flush
Royal Flush
23 februari 2010 18:44 h
Hier mijn commentaar ^O^

00:15. QQ maak ik daar zeker wel wat groter ~$5,50 - 6 ofzo? En dan zou ik de turn denk ik ook iets groter maken, zodat hij niet al te goedkoop naar z’n flush drawed. Turn shove vind ik ook wel lekker, aangezien hij met draws vaak wel zal betalen en je daar op de River geen geld meer van krijgt natuurlijk.

05:00. 66 zou ik zeker gewoon checken op de flop, juist omdat die shortie er wel met van alles overheen zal schuiven, lijkt me…

06:00. Ik zou in deze AK hand echt een beetje op je timing letten. Je bet zo snel, dat het echt zo overkomt van: Ik wil hier zo snel mogelijk het geld erin hebben. Als je er iets langer over nadenken, zal ie misschien iets lichter callen.

14:00. QQ mooi geflat met goede beredenatie lijkt me. Af en toe moet je de beste hand folden op de flop als ie echt bluft en er valt een A of een K, maar verder NH!

15:15. AA, is je 3b hier niet wat groot? Ik vind 3,5x de bet van de IR best groot, helemaal omdat je ook in positie zit. Ik zou denk ik $6 doen.

16:20. AJo zou ik daar op de turn ook callen denk ik.

17:00. Op de flop zou ik die AA 3betten daar. Hij kan dit met van allllles doen volgens mij. As played moet je de River denk ik wel folden als hij bet/shoved. Een hand als 66 zou hij eerder flatten op de flop lijkt me.

19:20. A9s. Waarom 3b je hem niet op de flop? Hij speelt idd vaak op je terug en je hebt een goede draw. Call lijkt me de minste optie, aangezien je niet zeker weet of je A goed is en als er een ruiten valt krijg je er weinig geld in. Dus ik 3b/call naar $17 ofzo denk ik. Hij rept ook nog eens niet veel, behalve een set of misschien K8. Mooie riverbluff, nh.

21:00. 99 lijkt me goed gespeeld zo. Als ie c/raist op de River fold ik wel.
Steady grinder!
Royal Flush
Royal Flush
23 februari 2010 18:45 h
Ah, ik zie dat het weer mijn beurt is! Zal vandaag of morgen even wat opnemen! ^O^
Moderator
Moderator
24 februari 2010 10:19 h
A-LX posted
een paar opmerkingen en een paar vragen

1:40, tafel 1, Denk niet dat je aas vaak goed is eigenlijk

Als hij een Q heeft

2:30 lol touch1710 zijn stats zijn 17/10

Scherp [img alt='' title='' src='/images/emoticons/yummie.gif'][/img]

4:50 denk niet dat het vaak een value bet zal zijn daar, het zal voornamelijk een bet zijn om de pot op te pakken, 55-KK callt denk nog wel een bet daar ,

Blijkt

11:45, het zou ook kunnen dat hij daar groter bette voor meer fold equity, omdat hij je vaker heeft zien floaten ofzo, en dan nu juist voor value bet. Maar ja daar zal je later wel achter komen denk ik

Zou idd zo kunnen zijn

15:50 tafel 1, je besluit te callen met 78s flopt komt AA6 en je hebt een backdoor flushdraw, en villain bet vrij klein en je fold. Wat was je plan voor de flop, toen je besloot met 78s te callen?

1. knallen als ik dik hit, 2. villain soms floaten. Door die AJ-hand op tafel 3 en die AA op tafel 2 kreeg ik het waarschijnlijk te druk met lullen. Ik denk dat ik een flopbet op AA6 wel vaak zal callen.

Ik denk dat we hier weer een leak te pakken hebben. In dit soort situaties call ik nog te vaak (flop), terwijl c/r waarschijnlijk veel beter is.

16:00 ja is wel op het randje daar, je hebt hier niet d enuts flushdraw, dus kan zijn dat je zelfs als je een flush hit tegen een betere flush aanloopt, daarnaast is het nog maar de vraag of je afbetaald krijgt als de 4e schoppen valt.

Wat was je plan voor de river hier?

Vaak op het randje, omdat als ik hit (straat of flush) ik niet de pot op ga blazen. Vaak zal de river check-check behind of check-bet-call gaan. Als ik mis, geef ik de hand op. Al met al was de flop c/r veel beter geweest (zie hierboven)

17:13, de 2e 6 lijkt me juist goed aangezien het nu nog waarschijnlijker is dat hij een 6 heeft. Denk sowieso dat hij hier niet vaak een 6 heeft omdat je hem 3betten, dus als hij dan callt callt hij alleen met 66 of A6 maar aangezien je jij 2 azen hebt bijven er dus niet veel combinaties over. Een 2 zal hij hier ook minder vaakt hebben lijkt mij.

Conclusie?

19:27 tafel 4, waarom call je daar ipv raise/fold?

Denk trouwens niet dat een K daar vaak zal raisen.

Zie hierboven, ga ik aan werken!

21:00 wat had je gedaan als er geen 10 was gevallen op de river maar een overcard? En wat bij een kaart lager dan 8

Als ik 2 straten call en villain bet de river groot door, is de kans vrij groot dat ik beat ben. Als er een kaart, lager dan een 8 valt, kan ik er waarschijnlijk vanuit gaan dat villain een overpair of een T heeft of een 3barrel bluf. Bij een overcard zou de 3barrel bluf waarschijnlijker zijn. iig kom je op de river dan in een lastige spot, en daarom vraag je het ook waarschijnlijk.

23:20 tafel 2 als hij "heel veel bluffs heeft" lijkt dat mij een goede spot om te 4betten als bluff. Oh je zegt later dat je dat al een paar keer gedaan hebt was ddat ook tegen hem? Dacht van niet namelijk weet niet meer zeker eigenlijk :P

Ik weet het ook niet precies eigenlijk, iig niet 'een paar x' [img alt='' title='' src='/images/emoticons/wink.gif'][/img]

24:36 tafel 3, waarom vind jij 57s een goede hand om daar je blind te verdedigen? Want dat vind ik juist niet hier.

Omdat?

26:40, tafel 2 je zit 3way en de flop is één van de meest draw heavy boarden ooit, denk niet dat je daar vaak de pot op zult pakken

Check is veel voor te zeggen idd.

Sorry

qoNtrol posted
Hier mijn commentaar

00:15. QQ maak ik daar zeker wel wat groter ~$5,50 - 6 ofzo? En dan zou ik de turn denk ik ook iets groter maken, zodat hij niet al te goedkoop naar z’n flush drawed. Turn shove vind ik ook wel lekker, aangezien hij met draws vaak wel zal betalen en je daar op de River geen geld meer van krijgt natuurlijk.

Preflop wat groter betten lijkt me prima. Verder maakt het op de turn imo niet zoveel meer uit, hij is eigenlijk na de flop al committed (pot =25 en hij heeft nog 25 behind). Mocht hij aan het drawen zijn, dan betaalt hij teveel als ik 13$ bet.

05:00. 66 zou ik zeker gewoon checken op de flop, juist omdat die shortie er wel met van alles overheen zal schuiven, lijkt me…

Blijkt

06:00. Ik zou in deze AK hand echt een beetje op je timing letten. Je bet zo snel, dat het echt zo overkomt van: Ik wil hier zo snel mogelijk het geld erin hebben. Als je er iets langer over nadenken, zal ie misschien iets lichter callen.

Thnx, zal er eens op gaan letten

14:00. QQ mooi geflat met goede beredenatie lijkt me. Af en toe moet je de beste hand folden op de flop als ie echt bluft en er valt een A of een K, maar verder NH!

TY

15:15. AA, is je 3b hier niet wat groot? Ik vind 3,5x de bet van de IR best groot, helemaal omdat je ook in positie zit. Ik zou denk ik $6 doen.

Is eigenlijk std op party, maar 6$ lijkt me ook prima.

16:20. AJo zou ik daar op de turn ook callen denk ik.

Zie comments bij comments van A-LX

17:00. Op de flop zou ik die AA 3betten daar. Hij kan dit met van allllles doen volgens mij. As played moet je de River denk ik wel folden als hij bet/shoved. Een hand als 66 zou hij eerder flatten op de flop lijkt me.

66 zal vaak flatten op de flop, een 2 vaak ook. Dus villain heeft vaak een 6, een overpair, een flushdraw of hij bluft. 3betten op de flop lijkt me dan idd goed. Ben benieuwd wat A-LX daarvan vindt.

19:20. A9s. Waarom 3b je hem niet op de flop? Hij speelt idd vaak op je terug en je hebt een goede draw. Call lijkt me de minste optie, aangezien je niet zeker weet of je A goed is en als er een ruiten valt krijg je er weinig geld in. Dus ik 3b/call naar $17 ofzo denk ik. Hij rept ook nog eens niet veel, behalve een set of misschien K8. Mooie riverbluff, nh.

Zie hierboven. Leak van me denk ik.

21:00. 99 lijkt me goed gespeeld zo. Als ie c/raist op de River fold ik wel.

Lijkt me niet dat je dan nog kan folden. JJ+ zou hebben doorgebet, evenals een T. Daarnaast ben ik committed als hij c/r.
Steady grinder!

Thanx voor de comments, allebei!!! Helaas geeft geen van jullie antwoord op de vraag 'wat heeft lordofwar in de 27e minuut?'. Hebben jullie geen idee en willen jullie het antwoord, of hebben jullie er niet naar gekeken?
Royal Flush
Royal Flush
24 februari 2010 12:56 h
dizzleFR posted

1. knallen als ik dik hit, 2. villain soms floaten. Door die AJ-hand op tafel 3 en die AA op tafel 2 kreeg ik het waarschijnlijk te druk met lullen. Ik denk dat ik een flopbet op AA6 wel vaak zal callen. oh dacht al zoiets maar toch nog voor de zekerheid gevraagd

Ik denk dat we hier weer een leak te pakken hebben. In dit soort situaties call ik nog te vaak (flop), terwijl c/r waarschijnlijk veel beter is. ja ik wilde eigenlijk weten waarom je callde daar, maar ja lijkt me denk ik wel een leak

Conclusie?
2e 6 is juist goed omdat de draw niet hit en alles wat je beat op de turn beta je ook op river ofzo

Zie hierboven, ga ik aan werken!
ook hier eigenlijk redenering willen horen gewoon om te kijken waarom, misschien is je reden niet een szo heel slecht, of misschien zit daar ook nog een 'leak'

Als ik 2 straten call en villain bet de river groot door, is de kans vrij groot dat ik beat ben. Als er een kaart, lager dan een 8 valt, kan ik er waarschijnlijk vanuit gaan dat villain een overpair of een T heeft of een 3barrel bluf. Bij een overcard zou de 3barrel bluf waarschijnlijker zijn. iig kom je op de river dan in een lastige spot, en daarom vraag je het ook waarschijnlijk.
dis call? of fold lol

Ik weet het ook niet precies eigenlijk, iig niet 'een paar x' [img alt='' title='' src='/images/emoticons/wink.gif'][/img]
haha

Omdat?
ik wilde ook eignelijk jouw reden weten, daarom vertelde ik mijn redenering niet omdat dat anders misschien die van jou kon beinvloeden maar ja vertel hem toch maar. Ik vind het geen goede hand om 2 redenen
ten eerste zit villain niet full stacked en ten tweede is hij vrij tight. 57s call je hier om de pot te stealen niet om een pair te hitten en 2pair zal je zelden hitten. Maar omdat hij zo tight is, zal hij vaker wel een hand hebben dan niet, dus als je besluit om op hem terug te spelen en druk om hem te zetten zal hij vaker wel een hand hebben dan niet. En omdat hij met een halve stack zit heb je ook nog eens minder speel ruimte. Ik zou hem eigenlijk alleen verdedigen hier als villain vrij loose is en tenminste een volle stack heeft hier. Want dan zal zijn range veel zwakker zijn postflop en kan je dus makkelijker druk zetten omdat hij minder vaak iets heeft.

Check is veel voor te zeggen idd.

Sorry

888poker bonus