Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2007-05-28
|
Ik laat de cashgames voorlopig even met rust en ga mij eerst eens focussen op SnG's en toernooien. Uiteraard komen de cashgames ook wel weer terug, maar wil nu proberen SnG's op een redelijke limiet te verslaan en ver te komen in toernooien.
Voor wie van jullie is dit ook een doelstelling?...dan kunnen we wellicht een studiegroepje maken.
Aanmeldingen(nickname/sites):
kooijtje / ?????
Punkkabouter / William Hill
Demonic / FullTilt
ronaldnl / Mermaid
UtrechtFc / iPoker
RonnieRouger / PokerStars & iPoker
Runernick / Pokerstars
Gamma / FullTilt
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-11-28
|
Ik doe mee. Ik speel nu $5 en 10 SNGs en MTTs rond de $10. Ik zou het leuk vinden om een keer mee te kijken met iemand of iemand met mij mee te laten kijken.
|
Full House
|
Geregistreerd op 2009-01-27
|
Ik ben de laatste tijd ook meer aan het focussen op SNG en MTT. Bij cashgames speel ik meestal break even of een kleine winst terwijl mijn toernooi spel vaker wat oplevert. Probleem is alleen wel dat ik momenteel alleen op William Hill speel.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-13
|
I'm in, ik speel $12 en $24 SNG's maar ben altijd op zoek naar manieren om m'n spel te verbeteren en uiteraard andere te helpen.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Joh ik ben ook van de partij 5 en 10 op mermaid SNG's. MTT van 5 tot 20.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-02-23
|
leuk idee! ben er ook bij op I-poker dan..
|
Four of a Kind
|
|
Ik denk niet dat het uitmaakt dat we op verschillende sites spelen als het gaat om discussies en meekijksessies. Makkelijk is het natuurlijk wel, zeker om met een of meerdere tegelijk in dezelfde SnG te spelen.
Zelf speel ik op Pokerstars en iPoker op dit moment en dan de $5 en $10 SnG's. Wel wil ik na een SnG of 200, mits met positieve ROI, een limiet omhoog gaan.
Om dit alles kracht bij te zetten heb ik een pokerskype aangemaakt (kan gelukkig 2 skypes naast elkaar draaien). Zoek op r0nn1337.
ps. In het starttopic heb ik even de aanmelders genoteerd voor het overzicht.
|
Straight Flush
|
|
Het lijkt me sowieso geen goed idee om met z'n allen in 1 SNG te gaan zitten ivm collussion.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-23
|
Ik speel ook geen cashgames, eigenlijk alleen S&G's en kleine MTT (tot 45 spelers)... af en toe een toernooitje. De standaard buy-in (braaf bankrollmanagement) is nu helaas nog $1
Pokerstars -> Runernick
|
Four of a Kind
|
|
@Demonic: Daar heb je gelijk in, maar met z'n tweeen zo nu en dan moet wel kunnen lijkt mij.
@RunnerNick: Je staat erbij
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-02-25
|
Ik wil ook wel meedoen.
Ga me voortaan richten op turbo's van $2-$5 en MTT's van $2-$5.
Ik speel op Full Tilt.
"Play like a champ. Win like a champ. Act like a champ."
|
Straight Flush
|
|
Voor de volledigheid, ik speel ook op FT.
|
Straight Flush
|
|
Vandaag een poging gewaagd bij een hogere buy-in ($3) op stars... is mislukt... dus we gaan vrolijk nog eventjes verder op de $1 S&G's
|
Four of a Kind
|
|
Runernick posted Vandaag een poging gewaagd bij een hogere buy-in ($3) op stars... is mislukt... dus we gaan vrolijk nog eventjes verder op de $1 S&G's
Hou je niet vast aan 1 keer spelen op de $3 sng's he...het niveau verschilt niet met de $1 spelletjes. Maar probeer je goed aan BR management te houden.
Speel je turbo of regular?
|
Straight Flush
|
|
Heb 3 S&G's van $3 gespeeld om te kijken of het zou lukken. Ik weet dat het niveau niet veel verschilt maar m'n bankroll is nu 50-60 dollar dus kan niet te veel blijven aanprutsen... ik ga gewoon weer 'n lading centjes verdienen met $1 en dan nog eens proberen ^O^
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-02-25
|
Runernick posted Heb 3 S&G's van $3 gespeeld om te kijken of het zou lukken. Ik weet dat het niveau niet veel verschilt maar m'n bankroll is nu 50-60 dollar dus kan niet te veel blijven aanprutsen... ik ga gewoon weer 'n lading centjes verdienen met $1 en dan nog eens proberen ^O^
Ik speel $5 sng's en daar is zelfs amper verschil met de $1 varianten. Genoeg maniacs die hun top pair crap kicker niet kunnen wegleggen.
Als je regulars speelt zou ik iets van 30-50 BI aanhouden, dus nog lekker op de $1 blijven totdat je ca. $100 hebt.
Bij de turbo's zou ik het dubbele doen.
"Play like a champ. Win like a champ. Act like a champ."
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Ik wil ook wel eens met iemand meekijken. Als je zelf 1 of 2 toernooien speelt, kun je zo met migogo meekijken met iemand anders die er ook 2 of 3 speelt en dan elkaar ff een berichtje sturen via msn als je met een lastige spot zit o.i.d.? Je hoeft tenslotte niet de hele tijd mee te kijken hoe iemand z'n handen fold lijkt me..?
Ik speel vanavond op Mermaid:
19:00 - 5,50 euro FO
20:00 - 1,10 euro Rebuy
20:35 - 1K GTD (3,30 euro)
21:00 - 6,60 euro FO
Wil best een migogo meeting starten, maar weet niet of je tegelijk een migogosessie kunt starten zodat iemand anders bij jou mee kan kijken en dat die ander dan ook een sessie start, zodat jij met hem mee kan kijken?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Straight Flush
|
|
Op de laagste limieten hoef je niet zo een strak BRM aan te houden imo, (25-30 BI moet wel voldoen) als je naar iets hogere limieten gaat is het wel aan te raden om een 30-50 BI BRM aan te houden voor SNG's.
|
Straight Flush
|
|
Ik speel al die toernooien ook wel ff denk ik. Zal nog wel bekend maken wat ik verder speel, mss nog de 22 deepstack. Maar denk het niet want moet morgen weer vroeg op trainingsveld staan.
|
Straight Flush
|
|
qoNtrol posted
Wil best een migogo meeting starten, maar weet niet of je tegelijk een migogosessie kunt starten zodat iemand anders bij jou mee kan kijken en dat die ander dan ook een sessie start, zodat jij met hem mee kan kijken?
Nee volgens mij is dit niet mogelijk wel zou je Mikogo en teamviewer samen kunnen doen, 1 kijkt bij mikogo andere bij teamviewer, GL
|