Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 13:34 h
Titan poker paswords

High card
High card
11 december 2009 20:08 h
Hoi,
weet iemand mischien passwords om aan ternoeien of sit 'n go toernooien mee te doen bij titan poker. moet wel gratis zijn?
Straight Flush
Straight Flush
11 december 2009 20:34 h
??? Misschien is het handig om iets duidelijker te zijn.
High card
High card
11 december 2009 20:41 h
wil aan toernoeien meedoen. Maar bij sommige toernoeien heb ik een pasword nodig. Nu is mijn vraag of iemand een pasword heeft. Of een toernoei weet waar ik aan mee kan doen. Heb wel geen geld om mee te spelen.

Speel wel alleen op Titan poker.

Sander
Royal Flush
Royal Flush
11 december 2009 21:29 h
Private tournaments hebben niet voor niks een password erop. Als je je account via pokertips hebt gemaakt kun je aan de pokertips freerolls meedoen. Verder kunnen we je niet echt helpen, I'm afraid...
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
11 december 2009 23:29 h
Probeer de namen van die toernooien in te vullen op google en dan ´zelfstandig´ verder zoeken.?
High card
High card
12 december 2009 01:24 h
Bedankt,

Zal het eens gaan proberen. Alleen dit heb ik al gedaan. Alleen zijn de toernoeien die je vind al meestal heel oud
Straight Flush
Straight Flush
12 december 2009 01:27 h
Ik weet het dan niet maar aan die freerolls waar altijd maar 50 mensen zijn ingeschreven en restricted zijn kan je meestal niet spelen tenzij je van hun forum of vriendne van hun bent.
Royal Flush
Royal Flush
12 december 2009 14:23 h
Password hunters zuigen aars.
Flush
Flush
14 oktober 2010 09:29 h
sanderjanssen posted
Bedankt,

Zal het eens gaan proberen. Alleen dit heb ik al gedaan. Alleen zijn de toernoeien die je vind al meestal heel oud

Sander volgens mij krijg je hier een password erbij? Weet het niet zeker though speel zelf niet op Titan.

Succes!
Ooit, komt het allemaal goed.
Royal Flush
Royal Flush
16 oktober 2010 00:15 h
whaha stiphond, heel goed dat je je zo goed inzet in het forum, maar je antwoord een vraag die vorig jaar december gesteld werd
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Flush
Flush
17 oktober 2010 10:36 h
Haha schijt vond hem wel komisch
Ooit, komt het allemaal goed.
Flush
Flush
15 april 2011 09:14 h
Ik neem aan dat iemand deze drol al heeft verbannen tot de diepste kelders van het internet toch?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"

888poker bonus