Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 13:34 h
Irritante live 'support' van Titan Poker [zie plaatjes]

Royal Flush
Royal Flush
5 mei 2009 11:05 h
Gisteren dus geregistreerd bij Titan. (aub MaestroB)

En ik kreeg NET na de registratie een vriendelijk bericht.. "How are you doing today Edwin?"

Ik denk nou ja wat een vriendelijk bericht zeg! Niet dus. Kort daarna werd ik helemaal rotgespamd. Nahja.. Check de screenshots maar:

En toen 5 minuten later begonnen ze weer:

Denken ze nu echt dat ik trillend met mijn creditcard naast me, me aan't registreren ben? En niet kan wachten tot ik hem leeg kan trekken? Anno 2009 laat niemand zich toch door spam overhalen, wel? (ja vast wel .. anders zouden ze het niet doen)

En ja hoor zojuist werd me weer een fijne dag gewenst...

Doen ze dat op meer sites? Of alleen bij mij?
Werkt een beetje averechts vind ik.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Full House
Full House
5 mei 2009 11:32 h
Lol, bij mij gebeurd dit niet hoor . Dit ziet er wel uit als hardnekkige reclame idd haha.

Wat is je nick op Titan poker?
Freerolls ^O^... Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan )
Straight Flush
Straight Flush
5 mei 2009 11:50 h
Ik heb meer dan een jaar op Titan gespeeld en ik heb dit nog nooit gehad. Wel dat er af en toe een reclame zinnetje op het eind komt als je wat vraagt maar verder niet.
Royal Flush
Royal Flush
5 mei 2009 12:05 h
Machello_ posted
Lol, bij mij gebeurd dit niet hoor . Dit ziet er wel uit als hardnekkige reclame idd haha.

Wat is je nick op Titan poker?

MetalEd666 (zie laatste screenshot)

jij dan?
Interview met MetalEd
Straight Flush
Straight Flush
5 mei 2009 12:08 h
tegenwoordig doen ze dat op iedere ipokerroom, ik vind het ook gruwelijk irritant ja....
Straight Flush
Straight Flush
5 mei 2009 12:11 h
Ik krijg alleen reclame in de vorm van schermpjes met zeer gekleurde teksten waar op staat welke geweldig toernooien ze wel niet allemaal aanbieden. Wat ook uiterst irritant is als je gewoon rustig je SNG's aan het spelen bent. Maar dit gezeik nog niet gehad.
"Play like a champ. Win like a champ. Act like a champ."
Three of a Kind
Three of a Kind
25 mei 2009 14:32 h
Doen ze bij mij ook altijd,net zoals bij cd poker,en tony g poker ook bij gehad,verder geen last bij andere i poker netwerken.

Waarom is die titan poker free roll nou op maandag,op holland poker zijn dan de weekelijkse free rolls...
Royal Flush
Royal Flush
25 mei 2009 14:52 h
Gewoon negeren die handel.
Give a little bit, give a little bit of your chips to me!
Royal Flush
Royal Flush
25 mei 2009 16:01 h
brumo posted

Nee, mijn principe zegt, oprotten en ze dat vertellen.
Interview met MetalEd
Straight Flush
Straight Flush
25 mei 2009 17:39 h
MetalEd posted
brumo posted

Nee, mijn principe zegt, oprotten en ze dat vertellen.

Heb hier inderdaad ook last van gehad, maar toen ik zei dat ik geen interesse had gingen ze niet doordrammen (had dit zowel bij Titan als bij CDpoker)

Wat een gezever, als je wil storten zoek je toch zelf wel wat bonussen op?
Flush
Flush
15 juni 2009 23:44 h
Ik had er vandaag eentje aan de lijn, zo'n gebrekkig engels sprekend kipje(?)... Vrij irritant. Maar imo gewoon vriendelijk blijven. Volgende keer misschien vragen of ze een momentje heeft en d'r -de telefoon- halfuur op rug leggen. Als ze dan nog steeds hangt vraag je of ze nog een klein momentje heeft ) .

Keertje gedaan met zo'n knakker (callcenter medewerker ) van de energiemaatschappij.
Four of a Kind
Four of a Kind
16 juni 2009 01:07 h
Vandaag een account geopend op Titan poker en inderdaad binnen (niet overdreven) 3 seconden werd ik al gespammed door een medewerker van Titan...

Wat ik ook erg irritant vind is dat je elke 5 minuten een popup krijgt op elke tafel die je zelf moet wegklikken die je aanmoedigd om DoN's te gaan spelen... (Heeft iemand enig idee of je dat kan uitzetten?)
Royal Flush
Royal Flush
20 juli 2009 00:01 h
Vandaag eens na lange tijd ingelogd. En even de andere aanpak gebruikt:

toen ff geen verbinding.. en toen weer verder...

Interview met MetalEd
Straight Flush
Straight Flush
20 juli 2009 00:10 h
LMAO!!!
AA fold ik eigenlijk bijna altijd. Er zijn er al twee uit, dus de kans is klein dat ik er eentje bij krijg...
Full House
Full House
20 juli 2009 02:45 h
Altijd lachen met die Ed . Kun je hier geen standaard werk van maken op wekelijkse basis om ons te voorzien van wat lachvoer??

^O^ Ga zo door ^O^
Freerolls ^O^... Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan )
Straight Flush
Straight Flush
20 juli 2009 13:16 h
Machello_ posted
Kun je hier geen standaard werk van maken op wekelijkse basis om ons te voorzien van wat lachvoer?

+1
"Play like a champ. Win like a champ. Act like a champ."
Straight
Straight
29 juli 2009 02:38 h

Good one Ed !! Heb me net een breuk gelachen !
Blijven doen!
Straight Flush
Straight Flush
29 juli 2009 10:35 h
Da's nou de reden waarom ik gewoon NIET daar poker... meer redenen heb ik niet maar ik word (werd ^O^ ) er zó gek van
Royal Flush
Royal Flush
29 juli 2009 10:52 h
Appelstruik posted
Ik had er vandaag eentje aan de lijn, zo'n gebrekkig engels sprekend kipje(?)... Vrij irritant. Maar imo gewoon vriendelijk blijven. Volgende keer misschien vragen of ze een momentje heeft en d'r -de telefoon- halfuur op rug leggen. Als ze dan nog steeds hangt vraag je of ze nog een klein momentje heeft ) .

Ze bellen nog uit weet ik veel waar (w.s. India) ook, dus een half uur je telefoon neerleggen kost jou ook geld!!!
Royal Flush
Royal Flush
29 juli 2009 11:00 h
kooijtje posted
Appelstruik posted

Ze bellen nog uit weet ik veel waar (w.s. India) ook, dus een half uur je telefoon neerleggen kost jou ook geld!!!

onmogelijk. Net als sms berichten ontvangen in het buitenland. Worden mensen ook helemaal bang van. Terwijl het onmogelijk is dat je hiervoor moet betalen...
Interview met MetalEd

888poker bonus