Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 22:05 h
Aantal vragen mbt de Titan puntenrace

Full House
Full House
20 april 2009 14:23 h
Ik zie hier een puntenrace van het afgelopen jaar...

Kan iemand me toelichten wat deze puntenrace inhoudt, hoe je de punten verzameld (ik neem aan gewoon de Titanpunten), wat de prijzen eventueel zijn, en last but not least, of deze lijst nu nogsteeds geldt ?!
Freerolls ^O^... Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan )
Moderator
Moderator
20 april 2009 14:47 h
Op dit moment nog niet

Maar wat niet is, kan nog komen!
www.pokertips.nl
Full House
Full House
20 april 2009 14:53 h
Ik ben benieuwd ^O^ .

Eerste indrukken na paar dagen spelen op Titan zijn goed. Ik blijf hier wel een tijdje rondhangen denk ik
Moderator
Moderator
20 april 2009 19:39 h
Ja is ook een hele fijne site hoor!!

Leuk SnG aanbod ook En niveau is nog steeds goed te beaten
www.pokertips.nl
Full House
Full House
20 april 2009 19:43 h
Mee eens. Wat me opvalt is dat op de 20NL mensen echt bizar aan het betten zijn en dat er vaak mensen zitten met een stack van 60 dollar of hoger...

Zijn dit allemaal visjes of mensen die weten wat ze doen. Ik zit me echt te verbazen achter mn laptop
Straight Flush
Straight Flush
20 april 2009 19:55 h
Machello_ posted
Mee eens. Wat me opvalt is dat op de 20NL mensen echt bizar aan het betten zijn en dat er vaak mensen zitten met een stack van 60 dollar of hoger...

Zijn dit allemaal visjes of mensen die weten wat ze doen. Ik zit me echt te verbazen achter mn laptop

ik heb ook een tijdje de Nl20 gespeeld op titan poker en vond het ook erg simpel gaan, heb toen al me geld uit gecasht en op pokerstars gezet, wat verloren en het viel me op dat het niveau daar vele malen hoger ligt dus zit ik ook nu weer op Titan poker maar dan de Nl10, en ik zelf vind het niveau tussen de Nl10 en Nl20 bijna gering, dus ff me BR opkrikken en ik zit ook op de Nl20!
Full House
Full House
20 april 2009 21:11 h
Misschien dat ik op de NL10 ook nog even een kijkje neem. Vandaag iig over 100 handjes weer 5 dollar erbij. Zolang de cijfers positief zijn blijf ik op de 10NL.

Good luck iig op de 10NL man, waarschijnlijk tot snel ^O^

888poker bonus