One Pair
|
Geregistreerd op 2008-11-03
|
Ik heb zojuist geregistreerd bij Titan met jullie link en ook meteen ingeschreven voor de Freeroll van vanavond en morgenavond maar hoe wordt die 25 dollar extra cash eigenlijk uitbetaald? Komt die binnenkort gewoon op mijn account te staan of gaat dat via andere wegen.
Alvast bedankt.
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2007-07-08
|
Dit zou gewoon op je account gestort moeten worden.
Heb je wel de bonus code gebruikt (ik meen ducky25)?
Zo ja:
Neem anders contact op met klantenservice daar. Dit zouden het in orde moeten maken voor je. Zij moeten het namelijk overhevelen naar je account.
Cheers,
Rob
www.pokertips.nl
|
One Pair
|
Geregistreerd op 2008-11-03
|
Ik heb zojuist de 25 dollar ontvangen na een kort gesprekje met de klantenservice
Bedankt
|
Moderator
|
|
Joooooop postedIk heb zojuist de 25 dollar ontvangen na een kort gesprekje met de klantenservice
Bedankt
Top!
Mooi dat je het snel ontvangen hebt!
Succes aan de tafels! ^O^
www.pokertips.nl
|
Full House
|
Geregistreerd op 2009-03-22
|
Goedemorgen,
Ik heb afgelopen week gebruik gemaakt van de actiecode 'ducky50' op Titan Poker. Ik heb ervoor gekozen om 100 dollar op deze site te zetten zodat ik volgens de site 50 dollar in cash zou krijgen en nog een 50 extra kan vrijspelen via 5000 raked hands.
Nu heb ik binnen 72 uur netjes een bedrag gestort gekregen alleen is dit 25 dollar ipv 50 en kan ik volgens mij nog maar 25 dollar vrijspelen.
Graag zou ik van jullie horen waar dit eventueel verkeerd is gegaan en of dit gecorrigeerd kan worden. Ik heb netjes voldaan aan de voorwaarden en zou dus in aanmerking moeten komen voor de 50 dollar cash bonus en de extra vrijspeel bonus van 50 dollar bovenop de 100% deposit bonus.
In afwachting van jullie antwoord,
Mach
(P.S. Mijn nickname op Titan is Benifito2)
Freerolls ^O^... Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan  )
|
Moderator
|
|
Ok ik ga hier gelijk voor je achteraan!
Mvg,
Rob
Team Pokertips
www.pokertips.nl
|
Full House
|
|
Bedankt voor je snelle reactie !
Wat een topsite is dit ook
FF korte update: eerste speeldag op titan dikke cooler op de NL20. Mijn full house op de river gebeat door een hogere full house. Dag erna netjes gespeeld en weer 1,5 BI up op de NL20  .
Groet,
Mach
|
Moderator
|
|
Ja geen probleem hoor
Je hoort zsm van mij terug als ik op mijn beurt weer antwoord heb gehad
Succes aan de tafels! ^O^
www.pokertips.nl
|
Full House
|
|
Hey Robbedibob,
Ik heb zojuist de missende 25 dollar op mijn account erbij gekregen. Bedankt voor je hulp !!
Ik ga er gewoon van uit dat die 50 dollar die ik vrij kan spelen er nu ook is. In mijn account op Titan zie ik namelijk staan dat ik 100 dollar pending heb, deze is van de stortingsbonus. De andere 50 dollar vrijspeelbonus wordt niet weergegeven.
|
Moderator
|
|
Jup en anders moet de klantenservice die je gewoon toewijzen!
Anywhay goed om te horen dat het in orde is ^O^
www.pokertips.nl
|
Full House
|
|
Ik wil nog even terugkomen op die 50 dollar die vrijgespeeld dient te worden dmv het behalen van 5000 punten...
De helpdesk van Titan liet me gister weten dat er alleen maar een extra stortingsbonus is van 50 dollar via code 'Ducky50' en dat er niet nog een 50 dollar vrijspeelbonus is bovenop de 100% stortingsbonus.
Voor het gemakkelijk de tekst bij de pokersite recensie van Titan Poker:
'Als je minimaal $100 stort, krijg je $50 extra cash, plus nog eens $50 bij 5000 raked points (plus natuurlijk 100% stortingsbonus). Totaal dus $100 extra, bovenop de 100% deposit bonus. Je moet hiervoor bonuscode ducky50 gebruiken.
'
Ik moest maar verhaal halen bij jullie vertelden ze me... Dus bij deze
|
Moderator
|
|
Hey,
Mijn hotmail loopt gigantisch raar te doen. Zou jij voor mij dit willen doorsturen via onze http://www.pokertips.nl/Contact/Contact/ contact pagina. Dan pakken we het vanaf daar verder op
www.pokertips.nl
|
Full House
|
|
|
Moderator
|
|
Nou blijkt ineens dat ik wel al jouw vraag verzonden had via Hotmail
Beter dubbel als niet dan maar he!
www.pokertips.nl
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-24
|
Robbedibob posted Dit zou gewoon op je account gestort moeten worden.
Heb je wel de bonus code gebruikt (ik meen ducky25)?
Zo ja:
Neem anders contact op met klantenservice daar. Dit zouden het in orde moeten maken voor je. Zij moeten het namelijk overhevelen naar je account.
Cheers,
Rob
Ik snap het even niet meer. Ik heb me zojuist geregistreert bij Titan poker. En nu hoor k Rob spreken over ducky25. Krijg je die 25 bucks pas als je een storting doet of gewoon zo? Ik heb me via jullie link aangemeld. Dus zou ik ook wat moeten krigjen toch? Want als ik zelf een vriend aanmeld, krijg ik 75 bucks en mijn vriend 25.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
|
Full House
|
|
In IT land zeggen we RTFM oftewel Read The F***ing Manual ^O^
Bij Pokersite recensies staat beschreven wanneer je deze bedragen krijgt!
Good luck Ed !
|
Royal Flush
|
|
Goed,
Net geregisteerd dus. En kan me niet reggen voor de freeroll van vanavond. (ja dat wist ik). Meestal lukt dat wel via de helpdesk van hun. Maar nu niet. Zij zeggen dat jullie wel de controle over de registratie hebben.
Als dat zo is dan voeg mij maar toe dan gaarne! ^O^
user: MetalEd666
Bedankt Robbiedipoppie!
Interview met MetalEd
|
Moderator
|
|
Uhm nou we hebben daar de controle niet over! Zolang jullie alles gedaan hebben wat hier op het forum beschreven staat (cookies weg etc..etc..) moet het geen probleem zijn!
Als dat niet lukt is het of hun probleem of je hebt toch ergens een keer de site bezocht en zodoende een tracking cookie opgepikt wat registreren via onze link laat mislukken mbt reggen voor een freeroll of zoiets.
www.pokertips.nl
|
Royal Flush
|
|
vreemd. Cassandra zei van wel. Maar het komt natuurlijk omdat ik deze middag pas ben geregistreerd en op deze site staat dat dat voor 6uur 's ochtends moest.
Nou ja. volgende keer dan maar he? k hoef helemaal geen kans op 10k! :snuif:
Interview met MetalEd
|
Moderator
|
|
Denk dat je idd niet meer met de lijst meegenomen kon worden. Als je voor volgende week maandag niet kan reggen. Laat me weten!
Dan ga ik erachteraan
www.pokertips.nl
|