Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 21:48 h
Spelregels? :P

Moderator
Moderator
20 mei 2008 11:04 h
Ok Team B,

Hier even wat spelregels ter suggestie:

Spelregel 1:

Je houdt per week netjes bij wat voor winst je hebt gemaakt. Denk er ook aan alle details van het desbetreffende Toernooi/SnG (MTT/STT) door te geven waar je ITM bent gekomen. Toernooien waarin je niet ITM bent gekomen hoef je uiteraard niet door te geven.

Bovenstaande geef je dan door aan mij (PM op forum).

Spelregel 2:

De minimale Player 2 Player storting is 5$ op Full Tilt. Ik denk daarom dat we het beste aan het einde van 1 periode van 4 weken, de onderlinge uitbetalingen kunnen gaan doen.

Niemand betaalt zomaar uit aan elkaar! De uitbetalingen worden pas gedaan nadat dit aangegeven wordt op ons Team B sub forum. Ik zal een topic openen met de uitslagen per persoon van de afgelopen periode. Dan kunnen we de uitbetalingen onderling gaan doen.

Spelregel 3:

Laten we het vooral gezellig houden en elkaar steunen als het even niet lukt bij iemand of meerdere personen!

Iedereen akkoord hiermee?

Nog suggesties? Post het ff hier dan.

Groetekes,

Rob
www.pokertips.nl
Royal Flush
Royal Flush
22 mei 2008 23:50 h
Prima post Rob,

dit geldt offcourse ook voor Team A.

dus graag PM met resultaten, wat het voor mij een stukmakkelijker maakt IPV elk topic door te vroeten
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Moderator
Moderator
22 mei 2008 23:52 h
Thanks
www.pokertips.nl

888poker bonus