Straight
|
Geregistreerd op 2005-11-24
|
Ha pokertippers,
Inmiddels hebben we al een hele lading video's op de site staan. Hopelijk naar jullie wens!
Wat zouden jullie graag willen zien in de toekomst?
Ik ga zelf in ieder geval een 4 delige serie maken van mijn overwinning in EPT satellite (moet alleen nog inspreken).
Daarna zat ik te denken om eens wat hogere stakes te gaan spelen. NL200+ en PLO200+ op Everest en/of Full Tilt.
Wat me verder zelf erg leuk lijkt is een MTT serie van CApri/Mezo/Yuri, wie gaat het doen??
maestroB
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-09-26
|
Jaaaaaaaaahhh!!! MTT video's van onze toernooitijgers!!! ^O^ ^O^
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-10
|
momenteel kom ik zelf weinig aan toernooien toe. Maar ik schat dat het over een week of 2/3 wel weer wat rustiger wordt en dan ga ik weer beginnen. Dan wil ik wel een paar toernooien opnemen ^O^
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-10
|
Leuk idee om te vragen wat wij willen zien!
Ik zou graag een filmpje willen zien hoe ik mij het beste kan aanpassen tegen de regulars op everest  . Dus welke fouten zij maken, en welke fouten ik moet oppassen welke ik niet moet maken.
Ik was gister ook al van plan om precies hetzelfde topic aan te maken voor mijn nieuwe serie. Ik ga echter zelf de onderwerpen selecteren.
Ik zat zelf zo te denken aan;
1. positiespel
2. cbetten
3. 3 en 4 betten
4. en de laatste meot ik nog verzinnen :P
Give a little bit, give a little bit of your chips to me!
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-07-05
|
De video's zijn allemaal lowstakes tot midstakes video's. Deze limieten worden maar door een beperkt percentage van onze spelers gespeeld.
Ik denk dat het voor het leeuwendeel van de forumbezoekers erg informatief kan zijn hoe je je bankroll op kan bouwen in de NL2 en NL5.
Ik heb hier na 11.000 handen een winrate van > 30BB/100!
En heb dus al meer dan 100 dollar verdiend in 3 weken op de microstakes. Ik denk dat veel beginnende spelers, die zich aan serieus BRM willen houden, dit ook graag zouden willen zien.
Ik zelf zou graag NL10 tafels willen zien en hoe je sessies kan evalueren met behulp van Hold 'Em Manager, waar ga je naar kijken etc?
Vind in ieder geval dat pokertips erg goed bezig is met deze video's!
Same Shit, Different Day
|
Royal Flush
|
|
CruelGenius posted De video's zijn allemaal lowstakes tot midstakes video's. Deze limieten worden maar door een beperkt percentage van onze spelers gespeeld.
Ik denk dat het voor het leeuwendeel van de forumbezoekers erg informatief kan zijn hoe je je bankroll op kan bouwen in de NL2 en NL5.
En heb dus al meer dan 100 dollar verdiend in 3 weken op de microstakes. Ik denk dat veel beginnende spelers, die zich aan serieus BRM willen houden, dit ook graag zouden willen zien.
Ik zelf zou graag NL10 tafels willen zien en hoe je sessies kan evalueren met behulp van Hold 'Em Manager, waar ga je naar kijken etc?
Ik was van plan om mijn volgende serie te gaan maken op de NL100. Alleen ik snap jou punt erg goed, dus ik kan in principe ook wel een serie maken voor de NL10.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-04-08
|
Kzou wel is de echte high stake cashgames bezig willen zien op hun niveau.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2008-08-11
|
Ik heb misschien wel een idee dat iets gecompliceerder is. Aangezien er weinig voor de NL10 (en lager is) en deze limieten niet erg eenvoudig te beaten zijn, is het misschien leuk om een NL10 speler (bijvoorbeeld mijzelf) te koppelen aan een ervaren pokerspeler. Je kunt dan mijn gedachten horen en tevens het commentaar van een speler van hogere stakes (bijvoorbeeld Brumo). Twee denkwijzen komen zo in 1 micro stakes film terecht.
AA fold ik eigenlijk bijna altijd. Er zijn er al twee uit, dus de kans is klein dat ik er eentje bij krijg...
|
Straight Flush
|
|
MasterB posted Ik heb misschien wel een idee dat iets gecompliceerder is. Aangezien er weinig voor de NL10 (en lager is) en deze limieten niet erg eenvoudig te beaten zijn, is het misschien leuk om een NL10 speler (bijvoorbeeld mijzelf) te koppelen aan een ervaren pokerspeler. Je kunt dan mijn gedachten horen en tevens het commentaar van een speler van hogere stakes (bijvoorbeeld Brumo). Twee denkwijzen komen zo in 1 micro stakes film terecht.
Jij wil gewoon gratis coaching ;-)
haha nee op zich best een leuk idee
Same Shit, Different Day
|
Straight Flush
|
|
CruelGenius postedMasterB posted Ik heb misschien wel een idee dat iets gecompliceerder is. Aangezien er weinig voor de NL10 (en lager is) en deze limieten niet erg eenvoudig te beaten zijn, is het misschien leuk om een NL10 speler (bijvoorbeeld mijzelf) te koppelen aan een ervaren pokerspeler. Je kunt dan mijn gedachten horen en tevens het commentaar van een speler van hogere stakes (bijvoorbeeld Brumo). Twee denkwijzen komen zo in 1 micro stakes film terecht.
Jij wil gewoon gratis coaching ;-)
haha nee op zich best een leuk idee
Dat zijn de videolessen. Gratis coaching.
AA fold ik eigenlijk bijna altijd. Er zijn er al twee uit, dus de kans is klein dat ik er eentje bij krijg...
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-10
|
ronaldnld posted Kzou wel is de echte high stake cashgames bezig willen zien op hun niveau.
Ja dat zou ik ook wel is willen zien. Want in mijn ogen spelen veel highstakes spelers echt als donks! Dat zal wel niet natuurlijk, maar ze doen dingen die op de NL50 als donk worden gezien.
|
Straight Flush
|
|
Ja dat zijn het inderdaad, daarom waardeer ik de video's ook zo
Same Shit, Different Day
|
One Pair
|
Geregistreerd op 2009-01-14
|
CruelGenius posted Ik denk dat het voor het leeuwendeel van de forumbezoekers erg informatief kan zijn hoe je je bankroll op kan bouwen in de NL2 en NL5.
Dat zou ik idd erg graag zien
En high stakes cashgames ^O^
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
88Drago postedCruelGenius posted Ik denk dat het voor het leeuwendeel van de forumbezoekers erg informatief kan zijn hoe je je bankroll op kan bouwen in de NL2 en NL5.
Dat zou ik idd erg graag zien
En high stakes cashgames ^O^
Dit inderdaad en hoe je in HM je eigen leaks kan opsporen en er wat aan kan doen...
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Royal Flush
|
|
YuriZ postedronaldnld posted Kzou wel is de echte high stake cashgames bezig willen zien op hun niveau.
Ja dat zou ik ook wel is willen zien. Want in mijn ogen spelen veel highstakes spelers echt als donks! Dat zal wel niet natuurlijk, maar ze doen dingen die op de NL50 als donk worden gezien.
Op de NL50 zijn het idd donkies en op hogere stakes niet, de reden hiervoor is dat de mensen op hogere stakes niet alleen naar hun hand kijken. Zij letten veel meer op gameflow. Daardoor kunnen ze erg licht all in gaan, wat er ontzettend slecht uit ziet, maar eigenlijjk is die play dan niet erg slecht omdat ze equity en fold equity bekijken, en op basis daarvan all in gaan.
Het is nogal complex maar zeker niet dom, omdat je op deze manier veel meer potten op kunt pakken.
@masterB: misschien dat ik wel een keer in de toekomst een coaching sessie wil opnemen. Alleen moet er wel een eerlijke verloting komen dan.
|
Royal Flush
|
|
YuriZ postedronaldnld posted Kzou wel is de echte high stake cashgames bezig willen zien op hun niveau.
Op de NL50 zijn het idd donkies en op hogere stakes niet, de reden hiervoor is dat de mensen op hogere stakes niet alleen naar hun hand kijken. Zij letten veel meer op gameflow. Daardoor kunnen ze erg licht all in gaan, wat er ontzettend slecht uit ziet, maar eigenlijjk is die play dan niet erg slecht omdat ze equity en fold equity bekijken, en op basis daarvan all in gaan.
Het is nogal complex maar zeker niet dom, omdat je op deze manier veel meer potten op kunt pakken.
@masterB: misschien dat ik wel een keer in de toekomst een coaching sessie wil opnemen. Alleen moet er wel een eerlijke verloting komen dan.
|
Straight Flush
|
|
brumo posted
Het hoeft ook zeker niet om mij te gaan dan. Ik zit er vooralsnog niet eens op te wachten. Eerst zelf licht winstgevend 'klooien' is ook best!
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2006-06-12
|
CruelGenius posted De video's zijn allemaal lowstakes tot midstakes video's. Deze limieten worden maar door een beperkt percentage van onze spelers gespeeld.
probleem met die micro stakes is dat je om goede vids te maken eerst een lading handen moet spelen om een idee te krijgen hoe men op die limieten speelt. Maar goed ik wil het wel doen, maar mijn opneemprogramma is naar gerrit op het moment  , maar we nemen het idee zeker mee.
|
Flush
|
Geregistreerd op 2007-12-27
|
Ik wil best wel nog meer filmpjes zien van Brumo op de 25NL, 50NL en 100NL
Andere spelers zullen dan wss wel meer geïnteresseerd in bvb 10NL of 400NL.
Goeie commentaar van een ervaren speler vind ik wel belangrijk.
Miss anders eens een goed idee om een poll te doen in waar het meeste vraag naar is?
http://droppy.pokerblog.nl/
Bankrollmanagement + mindset, de sleutel naar succes.
|
Straight Flush
|
|
Japmaster posted
probleem met die micro stakes is dat je om goede vids te maken eerst een lading handen moet spelen om een idee te krijgen hoe men op die limieten speelt. Maar goed ik wil het wel doen, maar mijn opneemprogramma is naar gerrit op het moment  , maar we nemen het idee zeker mee.
Ey Japmaster.
Ik heb deze maand rond de 13.000 handjes op deze limieten gespeeld. Ik weet wel hoe er ongeveer gespeeld wordt en speel er winstgevend. Ik heb ook camtasia. Ik ben dan geen zeer goede speler en snap alle pokerconcepten niet ten volle. Maar misschien dat ik wel keertje een filmpje kan opnemen. Denk dat de echte beginners er wel veel aan hebben.
Same Shit, Different Day
|