Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 22:05 h
Japmaster NL25 Everest Poker #2

Moderator
Moderator
3 maart 2008 08:52 h
aapje posted
interessant filmpje, ik vind je manier van commentaar geven amusant.

TT hand vind ik wel erg passief gespeeld, je kan hier vanaf de btn raisen en als je mist free card nemen.

mijn line zou zijn raise pf, raise flop om hu te nemen, turn doorbetten, river valuebet hoger.

77 is klein deel van zn range, turn bet, mocht ie geslowplayde aa/kk/qq/jj hebben kan je hier prima alsnog callen voor je volledige 6 outs imo.

river je hit set, duidelijk river bet. 2 dollar blockbet snap ik niet.

rest vd handen prima door opzet van filmpje.

preflop raisen had ook gekund idd. Als ik de flop raise commit ik mezelf en krijg ik voornamelijk actie van handen waar ik op achter lig, JJ-AA, 66,88,99 en heb ik met 6 outs maar 25% equity. Aan de andere kant krijg ik van mindere handen als overcards op de turn/river waarschijnlijk ook alleen actie als ie hit. Denk dat het vrij close is, ben benieuwd wat andere spelers hiervan denken.

River bet ik $3 geloof ik, had wel wat meer gekund, als ie een overpair of lagere set heeft callt ie nog wel waarschijnlijk.
Straight Flush
Straight Flush
3 maart 2008 08:55 h
Boukman posted
MissBehave posted
@boukman
erg interessant! welke site? ik zal mijn pokertracker er binnenkort eens bijpakken om te kijken of het overeen komt

http://www.flopturnriver.com/Holdem-Expected-Value-6-Players.php

dat is voor limit of niet?
Mijn weblog: Misbehavepoker
Moderator
Moderator
3 maart 2008 19:25 h
vet1979 posted
in de 25e minuut, ongeveer 24.30 ofzo zegt hij dat die passieve speler die op de river inzet wsl een J heeft, vervolgens ziet hij de K en zegt hij: o hij zit zijn koningen te slowplayen. Maar voor zover ik het kon zien, had hij K5 en hitte hij dus zijn FH en zat hij dus zijn FH te slowplayen.

zou goed kunnen, ik mis links en rechts wel eens wat als ik aan het ouwehoeren ben tijdens die video`s!
Straight
Straight
6 maart 2008 10:17 h
Bedankt voor het filmpje! Hier leer is veel van
I only believe in one God, the Pokergod.
Flush
Flush
23 april 2008 14:17 h
Erg leuk, heb nu 2 delen gezien en ik ga ze verder bekijken, leer er veel van. ^O^
Three of a Kind
Three of a Kind
16 mei 2008 10:45 h
Ik wil inderdaad ook nog wel eens benadrukken dat dergelijke video's zeer leerzaam en nuttig zijn. Denk dat er veel meer mensen zijn die de filmpjes bekijken dan dat er hier reacties zijn. Hoe vaak zijn de video's inmiddels bekeken?
Full House
Full House
31 augustus 2010 23:28 h
Hee Japmaster,

ik keek net je filmpje deel 2 en in minuut 9.10 krijg je AJ flop komt KJ3o tegen 2 vissen. Cbet je niet omdat er veel K''s in hun range zitten? Je checkt omdat je dus bang bent voor een K. Op de turn komt een 2 die niks veranderd aan het board. Tegenstanders check allebij dus hebben ze waarschijnlijk geen K. Waarom bet je hier dan niet.
Moderator
Moderator
1 september 2010 00:38 h
Nou ik checkte niet omdat ik bang ben voor een K, er zitten natuurlijk wel Ks in hun range, maar ook nog allerlei andere handen. Ik checkte omdat ik verwachte dat er weinig waarde in een bet zat, i.e., dat het aantal keren dat ik gecalled wordt door minder plus de dode equity die ik oppik niet opweegt tegen de keren dat ik achter lig.

Achteraf ben ik het hier niet mee eens, ik had of de flop of the turn moeten betten. Dit videootje is van 3 jaar geleden, toen speelde ik denk ik iets te passief
Straight
Straight
15 september 2010 11:36 h
Japmaster posted
Dit videootje is van 3 jaar geleden, toen speelde ik denk ik iets te passief

Tijd voor een nieuw setje filmpjes Jap *cough* NL10 / NL25 6max *cough*

888poker bonus