Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
Check ons op:
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
9 februari 2012 21:04 h
IPR ten einde?

Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2010 11:03 h
kooijtje posted
(en naakte dames die niet kunnen strippokeren natuurlijk maar das een ander verhaal).

Als ze al naakt zijn maakt het niet uit of ze wel of niet kunnen strippokeren.
De wekelijkse greep uit Boukmans platenkast!!

Week 5:
http://www.youtube.com/watch?v=aiSa7THgxrI
Moderator
Moderator
19 januari 2010 14:37 h
Boukman posted
kooijtje posted
(en naakte dames die niet kunnen strippokeren natuurlijk maar das een ander verhaal).

Als ze al naakt zijn maakt het niet uit of ze wel of niet kunnen strippokeren.

Kooijtje doet aan lange termijn denken... Eens gaan de kleertjes weer aan en, ach vul zelf maar in/aan. :snuif:
Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2011 22:36 h
Lieve laatste post in dit topic, gefeliciteerd met je verjaardag! Kusje, Roel
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2011 16:11 h
kooijtje posted
Lieve laatste post in dit topic, gefeliciteerd met je verjaardag! Kusje, Roel

omfg...nice bump though.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
God
God
20 januari 2011 16:26 h
IPR was een enorm werk, ik wil het nog een keer automatiseren (dus dat je in je profiel al je player namen op geeft) maar dan wordt het:
A) Redelijk fraude gevoelig, mensen kunnen verkeerde namen opgeven
B) Forum gebruikers gooien hun player namen publiek

Dus afgezien van het programmeer werk, weet ik niet of dat groot succes zou zijn.

R.
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2011 16:59 h
Wat hield IPR in ? Ken er geen kl*ten van.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
God
God
20 januari 2011 19:11 h
IPR was een competitie tegen de zgn zuster sites in andere talen, met speciale prijs pot. Dit ging dan afhankelijk van hoe forum members op freerolls hadden gepresteerd.
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2011 21:07 h
En waren we/jullie goed ?
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2011 21:40 h
De NLers waren altijd de beste gevolgd door de Russen. Was best leuk.
Royal Flush
Royal Flush
21 januari 2011 12:26 h
en waarom is dat nooit meer?
There are no cookies in poker.
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
22 januari 2011 01:14 h
Is fucking veel werk......en begrijpelijk dus dat het niet meer is. Bedenk dat veel mensen veel verschillende screennames op de verschillende pokersites gebruiken en die dus gekoppeld moeten worden. Met bijvoorbeeld 200 deelnemers aan de competitie en al die screennames en uitslagen van de freerolls kun je je voorstellen dat het administreren daarvan een hel is. Wel jammer want het was een motivatie om toch wat serieuzer een freeroll te spelen. En een lucratief eindtoernooi voor de top 10 van de IPR. Heb er ook nog een pokertips shirtje aan overgehouden. De extra beloning voor de deelnemers aan de 2e finale heb ik echter nooit ontvangen
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
God
God
2 februari 2011 13:30 h
Om hier even op terug te komen, ik zit wel te denken hier iets mee te doen, maar dat zou er op neerkomen, dat de users een player namen in hun profiel moeten in voeren. Aan de hand daarvan kunnen we op basis van tournooi resultaten dan matchen in de database.

Dat kan nog een ander voordeel hebben: Als wij een forummember zien die via onze trackers actief rake loopt te maken, kunnen we die dan extra's gaan bieden, bijv gratis pokertracker, maandelijkse bankroll, etc.

Hier wordt druk over vergaderd

888poker bonus