Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 12:46 h
Update finale II!!

God
God
28 februari 2008 15:43 h
Finale II update!

Sorry voor de vertraging (het is nogal een werk om alles uit te rekenen, en om die excel tables naar web over te zetten met die vlaggetjes en zo).
Straight Flush
Straight Flush
28 februari 2008 15:55 h
Oehh sweet, ik zie dat ik bij de 1e 10 sta. Ook een wonder

Is inderdaad veel werk, is wel een complimentje waard, dus bij deze ^O^
Same Shit, Different Day
Straight Flush
Straight Flush
28 februari 2008 16:30 h
helemaal geweldig. ik sta voorlopig tweede.

ik zie echter dat sommige 4 freerolls hebben en ik 3. echter voor zover ik me kan herinneren, dacht ik niet dat ik een freeroll gemist had?

pitbullpoker 1 feb: 32e anneke 79
CD poker 13 feb: 45e vet79
Bettson 14 feb: 3e dvm1979
VC poker 26 feb: 11e vet1979

telde de tweede freeroll van Bettson op donderdag 21 feb niet mee voor de IPR?
Royal Flush
Royal Flush
28 februari 2008 16:43 h
Die op Pitbull telde niet mee volgens mij. Ik werd daar 6e als ik me goed herinner. We hadden toen diezelfde dag ook nog een freeroll op crazy. Beide bettsons wel.
De wekelijkse greep uit Boukmans platenkast!!

Week 5:
http://www.youtube.com/watch?v=aiSa7THgxrI
Straight Flush
Straight Flush
28 februari 2008 16:45 h
o oke,
vreemd, want ik dacht dat die als eerste meetelde voor de IPR!
maar dan nog heb ik er wel 4 gehad
bij die tweede van bettson werd ik 63e, dus snap niet dat mijn totaal op 3 staat in plaats van 4
God
God
28 februari 2008 17:05 h
zal es ff na kijken.... maar eerst koffie
Moderator
Moderator
28 februari 2008 18:28 h
Ik heb er teveek gemist om mijn 2e plaats op CD poker interessant te doen zijn voor de IPR... :roos:
www.pokertips.nl
Royal Flush
Royal Flush
29 februari 2008 14:18 h
woeiiii nummertje 67!!
Straight
Straight
3 maart 2008 13:34 h
Sta nu nummer 12, moet ff in de top10 zien te komen:P

Youri
I only believe in one God, the Pokergod.
Straight Flush
Straight Flush
3 maart 2008 14:52 h
RuleKinG posted
zal es ff na kijken.... maar eerst koffie

Heb je er nog naar gekeken? Ben wel benieuwd hoe het nu precies zit, want ik heb zeker met alle freerolls meegedaan tot nu toe, die meetellen voor de IPR.
Four of a Kind
Four of a Kind
6 maart 2008 18:34 h
Volgens mij is de Betson freeroll van 21/2 ook nog steeds niet verwerkt in de IPR. Daar was ik zesde en volgens mij hoogst geëindigde Pokertipper en zou dus wat hoger moeten staan dan 49 Klopt dat?
Straight
Straight
12 maart 2008 14:32 h
Wordt de lijst na elke freeroll geupdate? Of elke maand ofzo?

Youri
I only believe in one God, the Pokergod.
Four of a Kind
Four of a Kind
17 maart 2008 18:11 h
R44dsel posted
Volgens mij is de Betson freeroll van 21/2 ook nog steeds niet verwerkt in de IPR. Daar was ik zesde en volgens mij hoogst geëindigde Pokertipper en zou dus wat hoger moeten staan dan 49 Klopt dat?

Het blijft wel akelig stil......
Straight Flush
Straight Flush
17 maart 2008 20:16 h
excuus, ik ga er achteraan
Four of a Kind
Four of a Kind
17 maart 2008 22:19 h
Aeolus posted
excuus, ik ga er achteraan

Straight Flush
Straight Flush
1 april 2008 21:48 h
Het heeft even geduurd, maar hij is weer geupdate. Na de laatste partypoker freeroll van gisteren. De Betsson freeroll van 6 maart staat er helaas nog niet bij. We hebben al tijden geleden gepoogd om bij betsson de resultaten van die freeroll te krijgen, maarja, betsson, need i say more? Mochten we deze resultaten alsnog weten te achterhalen, dan zal ook die meegenomen worden in de update.
Four of a Kind
Four of a Kind
1 april 2008 22:03 h
Aeolus posted
Het heeft even geduurd, maar hij is weer geupdate. Na de laatste partypoker freeroll van gisteren. De Betsson freeroll van 6 maart staat er helaas nog niet bij. We hebben al tijden geleden gepoogd om bij betsson de resultaten van die freeroll te krijgen, maarja, betsson, need i say more? Mochten we deze resultaten alsnog weten te achterhalen, dan zal ook die meegenomen worden in de update.

Het gaat om de freeroll van 21/2 Aeolus. Zo kom ik nooit aan m'n tweede t-shirt
Straight Flush
Straight Flush
1 april 2008 22:20 h
hmmm, dat ga ik nog even uitzoeken dan Wist niet dat ook die niet meegenomen was.
Straight Flush
Straight Flush
1 april 2008 23:00 h
ja en het totaal van de freerolls klopt ook niet. ik heb er geen een gemist.....dus zou net onder kuifduif moeten staan
Royal Flush
Royal Flush
1 april 2008 23:01 h
Ik hoop dat 6 maart nog achterhaald kan worden... want die won ik.... als ik het goed heb. Kan ik mijn koppositie nog wat versterken!

P.S. Ik heb alle IPR toernooien gespeeld tot nu toe... misschien dat het helpt, maar volgens mij missen we inderdaad nog 21-2. Volgens mij een leaker met veel mensen dus interessant voor je rating natuurlijk als je een beetje ver bent gekomen.
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf

888poker bonus