Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 21:31 h
IPR, tweede finale

One Pair
One Pair
17 januari 2008 18:18 h
Beste webmaster,

Vorige keer maar een paar keer meegedaan aan een IPR-ronde, maar deze keer van plan om zoveel mogelijk te spelen. Nu zag ik steeds vaak in het forum dat er vragen zijn of een toermooi wel of niet voor de IPR meetelde.
Vaak staat op de Homepage nog niet meteen of het een IPR toernooi is, of niet. Is het een idee om een soort excelsheet te maken waarbij het volgende aan bod komt?
-1) Wanneer, hoe laat en bij welke pokersite.
-2) Hoeveel punten een ieder per toernooi heeft gehaald?

Met bijvoorbeeld ranking van totale score en onderin
de "spek en bonen" ranking van pokeraars die niet meer aan de voorwaarden hebben voldaan?

Als je het een goed idee vindt, zie ik het vanzelf wel op de site.
En anders beschouw je deze mail maar als

groetjes,

en hopelijk tot ziens aan de IPR tafels,

Norelli
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2008 18:33 h
Hoi Norelli,

In principe tellen alle freerolls mee met de IPR, er zijn echter bepaalde uitzonderingen ;

- Partypoker : Hier moet je eenmalig een keer geld gestort hebben, wil je mee kunnen doen met freerolls

- Toernooien die slechts toegankelijk zijn voor mensen die via pokertips geregistreerd zijn (die dus zonder password werken)

- Toernooien die al deel uitmaken van een andere toernooiranking (zoals het huidige pacific gebeuren).

Door dit soort restricties is het niet altijd voor iedereen mogelijk om mee te doen, en op dat soort momenten telt een freeroll niet mee.

Alle overige freerolls die gewoon met password toegankelijk zijn voor iedereen, en waarbij je niet geld hebt hoeven storten, tellen feitelijk altijd mee voor de ipr.
Straight
Straight
17 januari 2008 19:17 h
Hoeveel zijn er nu precies in 2008 al gespeeld?
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2008 19:43 h
voor de nieuwe IPR? Om exact te zijn : 0
Straight
Straight
17 januari 2008 19:51 h
okay dan had ik het goed
One Pair
One Pair
25 januari 2008 18:30 h
Beste webmaster,

Ik vind eigenlijk dat het wel of niet een IPR-tje wel
wat duidelijker op de homepage mag staan.
Everest dacht ik wel, bleek van niet tijdens het forum.
Nu staan er twee toernooien, waarvan mij nog niet duidelijk is of het een IPR is.

Het is maar een idee!

groetjes,

Norelli
Straight Flush
Straight Flush
25 januari 2008 20:42 h
om kort even concreet aan te geven ;

Mermaid IPR? : nee
Pitbull IPR : ja.

Voortaan zetten we het erbij als ie wel meetelt.
Straight
Straight
11 februari 2008 23:32 h
Vondt het niet nodig een nieuwe topic te openen, maar hoe zit het met de stand voor de 2e finale. Eén freeroll is al geweest op pitbull en op woensdag de 2e. Dus hoe zit het met de stand?
Royal Flush
Royal Flush
12 februari 2008 00:15 h
D-1 posted
Vondt het niet nodig een nieuwe topic te openen, maar hoe zit het met de stand voor de 2e finale. Eén freeroll is al geweest op pitbull en op woensdag de 2e. Dus hoe zit het met de stand?

Geduld...... het duurt gewoon even voordat de resultaten bekend worden. En dan moeten ze ook nog verwerkt worden .... en we hebben er nog wel een aantal te gaan hoor....Uiteindelijk komt het goed.....
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Straight
Straight
12 februari 2008 14:48 h
Hahaha ja heb wel geduld, maar dacht waar blijven ze nou. Meestal komen ze sneller vandaar de vraag.
Straight Flush
Straight Flush
12 februari 2008 15:23 h
Klopt. deze ronde is er even een wisseling van de wacht voor wie de IPR bij gaat houden, maar we blijven er achteraan zitten

888poker bonus