Gisteren heb ik tijdens de freeroll een paar russen, fransen en tevens ook nederlanders betrapt op het spreken van hun moedertaal aan de tafels (en ja ik geef toe, voor een paar zinnen heb ik me daar zelf ook schuldig aan gemaakt).
1 belangrijke regel die er bij alle online pokerrooms is (en zodoende dus ook geldt voor onze freerolls) is dat er alleen maar engels aan de tafels gesproken wordt. Dit niet alleen vanwege beleefdheid, maar ook om valsspelen tegen te gaan. Als ik samen met een nederlandse speler aan tafel zit en de rest bestaan uit russen en fransen, dan kan ik namelijk best met je gaan lullen over het weer, maar evt ook over het feit dat ik twee azen heb, en dat je dus moet folden omdat ik de pot ga pakken. Wat het onderwerp van gesprek ook is, die russen weten op dat moment niet waar het over gaat, dus zou het wel eens valsspelen kunnen zijn.
Om de freeroll toernooien voor iedereen zo leuk en gezellig mogelijk te houden wil ik ook een ieder in nederland verzoeken je hieraan te houden. En maak je geen zorgen, dit is ook een verzoek wat op de zustersites aan de leden gedaan is
Dank.
Team pokertips.nl