Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 12:41 h
Belangrijk !! English only at the tables !

Straight Flush
Straight Flush
21 augustus 2007 14:04 h
Allen,

Gisteren heb ik tijdens de freeroll een paar russen, fransen en tevens ook nederlanders betrapt op het spreken van hun moedertaal aan de tafels (en ja ik geef toe, voor een paar zinnen heb ik me daar zelf ook schuldig aan gemaakt).

1 belangrijke regel die er bij alle online pokerrooms is (en zodoende dus ook geldt voor onze freerolls) is dat er alleen maar engels aan de tafels gesproken wordt. Dit niet alleen vanwege beleefdheid, maar ook om valsspelen tegen te gaan. Als ik samen met een nederlandse speler aan tafel zit en de rest bestaan uit russen en fransen, dan kan ik namelijk best met je gaan lullen over het weer, maar evt ook over het feit dat ik twee azen heb, en dat je dus moet folden omdat ik de pot ga pakken. Wat het onderwerp van gesprek ook is, die russen weten op dat moment niet waar het over gaat, dus zou het wel eens valsspelen kunnen zijn.

Om de freeroll toernooien voor iedereen zo leuk en gezellig mogelijk te houden wil ik ook een ieder in nederland verzoeken je hieraan te houden. En maak je geen zorgen, dit is ook een verzoek wat op de zustersites aan de leden gedaan is

Dank.

Team pokertips.nl
Four of a Kind
Four of a Kind
21 augustus 2007 22:33 h
He Aeolus,

Allereerst nog van harte met het mooie resultaat bij Titan. Dat je mij bent gepasseerd op de IPR vind ik minder

Je hebt gelijk dat er te veel in de moederstaal gechat wordt. Dit is idd niet netjes, al kun je valsspelen wel redelijk ontcijferen.

Vraagje van mijn kant: er waren erg veel franse spelers aanwezig en ik kan geen franse zustersite ontdekken. Hoe zit dat nu precies. Is dat een passwordlek of is er toch een franse pokertipssite?
Straight Flush
Straight Flush
21 augustus 2007 22:42 h
ik vrees een paswoordlek

enne, nieuwe rating al online? hmm, ff checken hoe ik het gedaan heb
Straight
Straight
14 december 2007 17:43 h
Waar zie je de rating en hoe kom je bij de rating?
God
God
20 januari 2008 21:15 h
IPR rating
Three of a Kind
Three of a Kind
24 juli 2008 20:37 h
Begrijpelijk dat het alleen in het Engels mag. Ik heb trouwens eens een andere manier van valsspelen gezien. Twee personen gaan beiden in een toernooi en houden via msn contact over wat te doen en delen de winst.

Maar goed, dat zou toch wel niet tegen te houden zijn.
Moderator
Moderator
24 juli 2008 20:53 h
Mar25 posted
Begrijpelijk dat het alleen in het Engels mag. Ik heb trouwens eens een andere manier van valsspelen gezien. Twee personen gaan beiden in een toernooi en houden via msn contact over wat te doen en delen de winst.

Maar goed, dat zou toch wel niet tegen te houden zijn.

Zulk soort dingen kan je makkelijk flikken mits je niet regelmatig dat doet, anders valt het op.
www.pokertips.nl
Three of a Kind
Three of a Kind
24 juli 2008 20:57 h
Inderdaad, en bij een 6 max table is je winkans als je op deze manier vals speelt ook nog eens veel groter.

Ik breng toch niemand op foute ideeen he?
Royal Flush
Royal Flush
25 juli 2008 17:40 h
Opzich wel goede regel!

Allen niemand gaat toch valspelen in een 100$ Freeroll ?
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'

888poker bonus